Administrativa Administrativní pracovník

Úředníci cestovních kanceláří a agentur Referent/ka cestovní kanceláře. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 120 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Pekařská č.p. 1119/10 Olomouc., Náplň práce:, - prodej zájezdů osobně, přes telefon i email, - kalkulace cen zájezdů, - vystavování potřebných dokumentů pro zahraniční cestu a pobyt, - administrativa, manipulace s finanční hotovostí, Požadujeme:, - flexibilitu, - znalost práce na PC, - komunikativní a příjemné vystupování, - dobrá znalost ČJ, znalost AJ výhodou, - pečlivost, - schopnost rychle se učit novým věcem, - zodpovědnost, spolehlivost, Pružná pracovní doba: 9:00 - 17:00., Kontakt možný POUZE emailem.. Pracoviště: Travel family s.r.o. - prac. olomouc, Pekařská, č.p. 1119, 779 00 Olomouc 9. Informace: Šárka Kašpárková, .

Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 120 Kč
Město: Olomouc
Ulice: Pekařská
Kraj: Olomoucký
Okres: Olomouc

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.