Administrativa Administrativní pracovník

Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví MANAŽER/KA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK. Požadované vzdělání: bakalářské. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 23000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: MANAŽER/KA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK , - Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s perspektivou převedení na dobu neurčitou, pružná pracovní doba, nástup od 1. 7. 2018 nebo dohodou, místo výkonu práce: Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, - Náplň práce: Příprava, administrace a organizace výběrových řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., příprava, administrace a organizace výběrových řízení dle Pravidel pro výběr dodavatelů ŘO MŠMT, případně dalších řídících orgánů, příprava, administrace a organizace veřejných zakázek malého rozsahu, vedení evidence veřejných zakázek, sledování legislativy a změn v oblasti veřejných zakázek, administrace veřejných zakázek na profilu zadavatele a ve věstníku veřejných zakázek, úzká spolupráce a komunikace ve všech aktivitách s dalšími pracovništi děkanátu (zejména Oddělením strategického rozvoje a evropských projektů) a fakulty, komunikace s příslušnými řídicími orgány jednotlivých programů (ministerstva apod.), komunikace s rektorátem Univerzity Karlovy, zajištění vedlejší administrativy a činností souvisejících s chodem oddělení. , - Požadavky: VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu (ideálně nejlépe právního zaměření), trestní bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka, výborná znalost práce na PC (zejména MS Office: Word, Excel, PowerPoint). , - Výhodou: Praxe v oblasti strukturálních fondů EU, zkušenosti s projektovým nebo finančním řízením projektů, zkušenosti s přípravou projektů, zkušenosti a orientace v oblasti veřejných zakázek, kontrol a auditů, znalost anglického jazyka , - Další požadované dovednosti a vlastnosti: vysoké pracovní nasazení, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, odolnost vůči stresu, schopnost analytického myšlení, organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, ochota dále se vzdělávat., Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, možnost využití služeb Dětské skupiny Fafík (dětská skupina zřízená při Farmaceutické fakultě Univerzity Karlovy v Hradci Králové), ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance), Benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů)., - Plné znění inzerátu vč. formuláře Souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji, je k dispozici ke stažení na http://www.faf.cuni.cz/uredni deska., - Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn., - Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru., - Kontaktní pracovník: RNDr. Václav Koula - vedoucí Správního oddělení, tel. 495 067 255, 777 264 703, e-mail: koula@faf.cuni.cz , - Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji zasílejte poštou anebo doručte osobně do 22. 6. 2018 na adresu: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Zuzana Hemerková - oddělení PaM Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové. Obálku viditelně označte slovy "VŘ - manažer/manažerka veřejných zakázek Správního oddělení". Pracoviště: Univerzita karlova, farmaceutická fakulta v hradci králové, Akademika Heyrovského, č.p. 1203, 500 03 Hradec Králové 3. Informace: Václav Koula, +420 495 067 255,777 264 703.

Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: Bakalářské
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 23000 Kč
Město: Hradec Králové
Ulice: Akademika Heyrovského
Kraj: Královehradecký
Okres: Hradec Králové

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.