Administrativa Administrativní pracovník

Odborní asistenti v administrativě Asistent-/ka jednatele, ředitele společnosti. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 26000 kč, mzda max. 32000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Součástí Vaší pracovní náplně bude:, •kompletní podpora jednatele společnosti, •příprava podkladů pro jednání, statistiky, prezentace, nabídky , •samostatné vyřizování korespondence, •koordinace termínů, •vedení zápisů z porad, •překládání firemních dokumentů z/do německého jazyka, •evidence došlé a odchozí pošty, •zajištění firemního občerstvení, •objednávání kancelářských potřeb, •zajištění ubytování, služebních cest, schůzek atd., •péče o firemní návštěvy, , Ideální kandidáti splňují následující požadavky:, •minimálně SŠ vzdělání , •zkušenost na obdobné pozici výhodou, •aktivní znalost NJ , •PC – nadstandartní uživatel Word, Excell, Power Point, Internet , •dobré komunikační a organizační schopnosti, •reprezentativní a diplomatické vystupování, •pečlivost, iniciativa, samostatnost, trpělivost, spolehlivost, •analytické myšlení, •aktivní přístup k plnění úkolů, •schopnost určit si priority a operativně řešit problémy, •řidičský průkaz skupiny sk. B – aktivní řidič. Pracoviště: Uvex čr s.r.o., Chodská, č.p. 875, 340 22 Nýrsko. Informace: Irena Krumlová, +420 376 376 816.

Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 26000 Kč
Město: Nýrsko
Ulice: Chodská
Kraj: Plzeňský
Okres: Klatovy

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.