account manager - odborný/á konzultant/ka

specifikací firmy je tvorba informačních systémů, chytré aplikace a to pro soukromý sektor, veřejnou správu, neziskové organizace a školy - více informací na urbitech, min. SŠ vzdělání (více vhodné pro VŠ vzdělání), organizační schopnost, logické myšlení, cílevědomost, dobrá znalost PC (MS Excel, Word aj.), výborné komunikační a organizační schopnosti, preciznost, důslednost, schopnost organizace času, příjemné vystupování, flexibilita, ŘP "B" (aktivní řidič), obecné povědomí a zájem o IT a praxe na obdobné pozici výhodou, znalost AJ výhodou, péče o stávající klienty, administrativní péče o zákazníky, vedení interní komunikace, zajišťování chodu kanceláře, administrativní podpora obchod. oddělení, vedení obchod. jednání, školení, férové jednání a zázemí stabilní společnosti, podíl na dalších zajímavých projektech, příjemný kolektiv, moderně vybavené kancelář. prostory, pracovní notebook a telefon, individuální přístup, pohyblivá složka mzdy dle výkonu, 5 týdnů dovolené, sick days, stravenková karta a další bonusy (občerstvení na pracovišti, zvýhodněný mobilní tarif), možnost též Dohody o prac. činnosti, nutno zaslat životopis

Požadujeme

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Nabízíme

  • Dovolená navíc
  • Jiné výhody
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: URBITECH s.r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Asistent, asistentka
Vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: Dohoda o pracovní činnosti, Plný úvazek
Plat: 22000 - 30000 Kč
Město: Jalubí
Kraj: Zlínský
Okres: Uherské Hradiště

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG