Jak se vyhnout zdlouhavému martyriu při prodeji ojetých vozů

18. září 2014
Koláž

Dobrý den,

rád bych touto cestou poděkoval týmu z Annonce.cz za pomoc při cestě mého starého auta k novému majiteli.

Rozhodl jsem se nabídnout k prodeji vozidlo, které už bylo v naší rodině nadbytečné a cenili jsme si ho na necelých čtyřicet tisíc korun. Nejprve jsem využil služeb portálu bazos.cz, který dobře znám a věřím mu. Inzerát byl sice zdarma, ovšem „neviditelný“, třikrát topnutí inzerátu mě dohromady vyšlo na 105 korun. Inzerát byl ale celých 14 dní bez jediné odezvy.

Správný web mi poradil až Google

Vystavil jsem tedy vozidlo i na portálu Sauto.cz, který je mi velmi nesympatický, ale pravděpodobně má vysokou návštěvnost. Týdenní inzerát vyšel na 79 korun. A přišel mi jeden mail od pána, který uvedl nefunkční telefonní číslo, takže taky nic.
Mailem mi přišla i nabídka ze serveru rajaut.cz, kde jsem auto vystavil, ale opět ticho po pěšině.
Po této době jsem se rozhodl hledat alternativy, kde auto dále inzerovat a na Googlu jsem narazil na portál Annonce.cz. Název jsem měl v paměti jako sešit plný inzerátů, navíc jsem si myslel, že už neexistuje. Je to jako včera, když mi kamarád nadšeně volá: „V Annonci jsem našel auto, tutovka, jedeme tam!“ Je to ale už více než deset let.

Zabrousil jsem tedy na web a už po prvním kliknutí jsem byl velmi příjemně překvapen. Jednoduchý a přehledný design webu, snadné filtrování a inzerát zdarma? Zkusil jsem to, inzerát navíc bezplatně vyjde i v tištěné verzi.
Zadávání inzerátu byla vyloženě radost, není nutné vyplňovat milion detailů o autě, pouze to nejdůležitější, možnost vložit deset fotek v dobré kvalitě, vše je jasné a intuitivní.

Ve čtvrtek zadáno, o víkendu prodáno

A na konec to nejdůležitější – inzerát jsem zadal ve čtvrtek večer a už v pátek jsem měl prvního zájemce, který se měl přijet podívat. V neděli se ovšem ozval další člověk, který auto ještě v ten samý den koupil.

Happy end za 0 korun :)

Jsem rád, když vidím, že i v dnešní době se najdou lidé, kteří „obyčejné“ službě umí dát přidanou hodnotu a přemýšlejí třeba i o vzhledu a funkčnosti webu jako by byli jeho návštěvníci. O tom, že Annonce.cz funguje dobře, svědčí mimo jiné i to, že facebooková stránka firmy má více než 13 000 fanoušků.

Jen tak dál, přeji vám hodně energie do další práce.

S pozdravem,

Lukáš Kubíček


comments powered by Disqus