Účetní všeobecní SAMOSTATNÝ/-Á ÚČETNÍ. Požadované

Účetní všeobecní SAMOSTATNÝ/-Á ÚČETNÍ. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 25000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: SŠ/ VŠ vzdělání, praxe minimálně 3 roky v ekonomickém/účetním oddělení na samostatné pozici, jednosměnný provoz, nástup možný IHNED, mzda 25 000 Kč., Požadavky: pokročilá znalost MS Office - zejména MS Excel (importy, statistiky, metodika), schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, pečlivost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem, , znalost Pohody výhodou, výborná znalost Excelu, logické myšlení, schopnost práce pod stresem, , důslednost, pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost, znalost AJ. , Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví včetně měsíčních a ročních závěrkových operací., Vedení podvojného účetnictví v následujícím rozsahu:, - kontrola a zaúčtování prvotních účetních dokladů agendy tuzemských / zahraničních faktur přijatých , - kontrola a zaúčtování výdajových a příjmových pokladních dokladů, - zpracování plateb kartou, - párování bankovních účtů (USD, EUR, CZK, PAYPAL), - kontrola zaúčtování a zpracování evidence pro účely DPH a agendy zahraničních faktur přijatých, - zaúčtování výroby a agendy skladových pohybů , - kontrola měsíční inventury a její zaúčtování (měsíčně), - vypracování měsíčního přiznání k dani z přidané hodnoty, SH, KH, - měsíční zpracování výsledků hospodaření a reporting v rozsahu rozvaha / výsledovka / (měsíčně) / pohledávky závazky (týdně) v ČJ a AJ., - kontrola skladového hospodářství (měsíčně), - vedení / evidence investičního majetku, karet a odpisů, - zpracování daňového přiznání k dani silniční, - měsíční zpracování mzdové agendy, včetně zdravotního a sociálního pojištění, - zpracování roční mzdové komunikace, evidenčních důchodových listů, - součinnost při administrativní činností v souvislosti s účetní, daňovou a mzdovou problematikou (např. Interní směrnice, pracovní smlouvy, apod.), - zastupování společnosti před finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami, - analýzy a porovnání skutečných výrobních nákladů, - analýza ziskovosti jednotlivých výrobků, Sestavení roční účetní závěrky včetně přílohy, , příprava podkladů a zodpovědnost za průběh účetního a daňového auditu, veškeré daňové záležitosti včetně hlášení daně z přidané hodnoty, daně z příjmu, srážkové daně, daně z nemovitostí a dalších daní, zodpovědnost za jejich správné sestavení včetně aktivní účasti na případných kontrolách finančních a jiných úřadů, příprava hlášení ČNB, statistiky a další reportů a finančních analýz dle potřeb či požadavků Managementu., Výhody: stabilní zázemí stále rozvíjející se společnosti, příjemný kolektiv, nástupní plat dle dosažených zkušeností a samostatnosti., První kontakt je možný telefonicky nebo e-mailem., KO: Fabianská Petra, tel. 730 126 990, e-mail: info@labohemecafe.eu . Pracoviště: La boheme cafe s.r.o. - provozovna vítkov, Wolkerova, č.p. 465, 749 01 Vítkov 1. Informace: Petra Fabianská, +420 730 126 990.

Typ inzerátu: Nabídka
Vzdělání: SOU s maturitou
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 25000 Kč
Město: Vítkov
Ulice: Wolkerova
Kraj: Moravskoslezský
Okres: Opava

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.