Ostatní úředníci jinde neuvedení Pracovník/ce

Ostatní úředníci jinde neuvedení Pracovník/ce recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního. Požadovaná úroveň vzdělání: ÚSV. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 13400 Kč, max. 20150 Kč. Pracovní poměr od 2017-01-02. Volných pracovních míst: 1. MĚSTO CHEB Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního. Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny Platová třída: 7 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. ledna 2017 (nebo dle dohody) Pracovní doba: pevná část Po+ St (7:30-17:00 h), Út+ Čt+ Pá (8:00-14:00 h). Minimální požadavky úřadu: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění, - základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění, - dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší, - schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce, - organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování. Výhodou: - znalost spisové služby - IS GINIS. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu, - zaměstnanecké benefity, - profesní růst a prohlubování znalostí, - týmová práce. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz), - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Bližší informace o pracovním místě poskytne Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail bynova@cheb.cz . Lhůta pro podání přihlášek: do 2. prosince 2016 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu... Pracoviště: Město Cheb, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad, č. 1, Cheb, okres Cheb, 350 02 Cheb 2. Informace: PavlaVáňová, +420 354 440 511, vanova@cheb.cz . Vystavil ÚP ČR - kontaktní pracoviště Cheb, poslední změna: 2016-11-22T01:45:30.

Typ inzerátu: Nabídka
Upřesnění pozice: Pracovník/ce recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru orga
Směnnost: Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání: ÚSV
Úřad práce: Úřad práce v Chebu
Kraj: Karlovarský
Okres: Cheb
Mzdové rozpětí od: 13400
Mzdové rozpětí do: 20150
Pracovní poměr od: 2.1.2017
Celkem volných míst: 1
Poznámka k volnému místu: MĚSTO CHEB Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního. Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředn...
Vhodné pro absolventy středních škol: Ne
Vhodné pro absolventy vysokých škol: Ne
Vhodné pro mladistvé uchazeče: Ne
Vhodné pro osoby se zdravotním postižením: Ne
Vhodné pro osoby vyžadující bezbariérový přístup: Ne
Vhodné pro cizince: Ne
Zaměstnavatel má povolení zaměstnávat cizince: Ne
Firma: Město Cheb
Ulice: náměstí Krále Jiřího z Poděbrad
Obec: Cheb
: Cheb
Kontaktní osoba: PavlaVáňová
Kontaktní telefon: +420 354 440 511
Kontaktní email: vanova@cheb.cz
Kraj: Karlovarský
Telefon: 354 440 511
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.