Odborní účetní všeobecní ÚČETNÍ. Požadovaná úroveň

Odborní účetní všeobecní ÚČETNÍ. Požadovaná úroveň vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15000 Kč, max. 20000 Kč. Pracovní poměr od 2016-12-01. Volných pracovních míst: 1. SŠ/VŠ vzdělání, praxe minimálně 3 roky v ekonomickém/účetním oboru na samostatné pozici, jednosměnný provoz, zkrácený úvazek 20 hod./týdně, nástup IHNED, mzda 15 000 - 20 000 Kč. Požadavky: pokročilá znalost MS Office - zejména MS Excel (importy, statistiky, metodika), schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, pečlivost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem, znalost Pohody výhodou, výborná znalost Excelu, logické myšlení, schopnost práce pod stresem, důslednost, pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost. Náplní práce je vedení podvojného účetnictví v následujícím rozsahu: 1. Kontrola prvotních účetních dokladů agendy tuzemských / zahraničních faktur přijatých a jejich zaúčtování 2. Kontrola výdajových a příjmových pokladních dokladů a jejich zaúčtování 3. Vedení pokladen 4. Zpracování plateb kartou 5. Párování bankovních účtů (USD, EUR, CZK, PAYPAL) 6. Zaúčtování prvotních účetních dokladů 7. Kontrola zaúčtování a zpracování evidence pro účely DPH a agendy zahraničních faktur přijatých 8. Zaúčtování výroby a agendy skladových pohybů 9. Kontrola měsíční inventury a její zaúčtování (měsíčně) 10. Vypracování měsíčního přiznání k dani z přidané hodnoty 11. Vypracování měsíčního souhrnného hlášení 12. Měsíční zpracování výsledků hospodaření a reporting v rozsahu rozvaha / výsledovka / (měsíčně) / 13. Kontrola skladového hospodářství (měsíčně) 14. Vedení / evidence investičního majetku, karet a odpisů 15. Součinnost při administrativní činností v souvislosti s účetní, daňovou a mzdovou problematikou (např. Interní směrnice, pracovní smlouvy, apod.) 16. Analýzy a porovnání skutečných výrobních nákladů 17. Analýza ziskovosti jednotlivých výrobků 18. Monitorování závazků a pohledávek 19. Znalost POHODY velkou výhodou Příprava podkladů a zodpovědnost za průběh účetního a daňového auditu Výhody: měsíční osobní ohodnocení závislé na výsledku KO: Petra Fabianska, 730 126 990, e-mail: info@labohemecafe.eu . Vhodné pro osoby se zdravotním postižením. Pracoviště: La Boheme Cafe s.r.o. - provozovna Vítkov, Wolkerova, č. 465, Vítkov, okres Opava, 749 01 Vítkov 1. Informace: PetraFabianská, +420 730 126 990, info@labohemecafe.eu . Vystavil ÚP ČR - kontaktní pracoviště Vítkov, poslední změna: 2016-11-03T01:39:48.

Typ inzerátu: Nabídka
Upřesnění pozice: ÚČETNÍ
Směnnost: Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Úřad práce: Úřad práce v Opavě
Kraj: Moravskoslezský
Okres: Opava
Mzdové rozpětí od: 15000
Mzdové rozpětí do: 20000
Pracovní poměr od: 1.12.2016
Celkem volných míst: 1
Poznámka k volnému místu: SŠ/VŠ vzdělání, praxe minimálně 3 roky v ekonomickém/účetním oboru na samostatné pozici, jednosměnný provoz, zkrácený úvazek 20 hod./týdně, nástup IHNED, mzda 15 000 - 20 000 Kč. Požadavky: pokročilá znalost MS Office - zejména MS Excel (importy, stat...
Vhodné pro absolventy středních škol: Ne
Vhodné pro absolventy vysokých škol: Ne
Vhodné pro mladistvé uchazeče: Ne
Vhodné pro osoby se zdravotním postižením: Ano
Vhodné pro osoby vyžadující bezbariérový přístup: Ne
Vhodné pro cizince: Ne
Zaměstnavatel má povolení zaměstnávat cizince: Ne
Firma: La Boheme Cafe s.r.o.
Ulice: Wolkerova
Obec: Vítkov
: Vítkov
Kontaktní osoba: PetraFabianská
Kontaktní telefon: +420 730 126 990
Kontaktní email: info@labohemecafe.eu
Kraj: Moravskoslezský
Telefon: 730 126 990
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.