250738 - referent/ka v Oddělení kontrolním III.

[] Místo výkonu práce: Františka Nohy č.p. 845/2 Rumburk 1, 408 01 Rumburk Charakteristika činnosti: Pracovník Oddělení kontrolního: - Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Systémově zajišťuje a koordinuje činnosti, které jsou nedílnou součástí správy daní, v rozsahu svěřené působnosti. - Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Samostatně provádí kontroly a vykonává další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení. - V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty. - Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. - Předává ze své činnosti podklady k vyměření či doměření daně příslušnému útvaru. - Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly. Požadujeme: - vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek) - ŘP sk. B výhodou - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost - schopnost jednání s lidmi - znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů Nabízíme: - místo výkonu: Rumburk - platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 3.6.2024 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu rodičovské dovolené) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - motivační ohodnocení - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program K předložení: Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 3.5.2024 na e-mail: Denisa.Hanova@fs.mfcr.cz , v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 250738 (PP) nebo na adresu: VŘ 250738 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník Finanční úřad pro Ústecký kraj Územní pracoviště v Děčíně Řetězová 1369/2a, Děčín I - Děčín, 405 39 kontaktní osoba: Ing. Ivana Kroupová telefon: 412 592 411

Jejda, tento inzerát už není platný, ale mrkněte na některý jiný, podobný.

UIG